cs-underground
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Добре Дошли в Нашия Форум Забавлявайте се ! .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове
 
ИндексГалерияТърсенеПоследни снимкиРегистрирайте сеВход

 

 NFD (No Fall Damage) Guide (UPDATE 250509)

Go down 
АвторСъобщение
Anonimen
Регистиран
Регистиран



Брой мнения : 21
Join date : 10.09.2012

NFD (No Fall Damage) Guide (UPDATE 250509) Empty
ПисанеЗаглавие: NFD (No Fall Damage) Guide (UPDATE 250509)   NFD (No Fall Damage) Guide (UPDATE 250509) Icon_minitimeПон Сеп 10, 2012 7:54 pm

В този урок ще ви покажа как да направите NFD (No Fall Damage) техники.
Преведено на Български това ще рече - техники, чрез които няма да загубите кръв, ако сте на високо място и отивате към по-ниско.

Да започнем с: JB (Jump Bug)
При Jump Bug техниката се използват бутоните за клякане и скачане (duck & jump) (и преди тях за засилка W/A/D/S).
Как да направим техниката?
Засилвате се от някое високо място, когато скочите пускате веднага бутона с който сте се засилили, бутона (може и скрол да е) с който сте скочили, и клякате.
Когато стигнете МНОГО БЛИЗО (4 units) до земята пускате бутона за клякане и скачате веднага. Действията се извършват много бързо!

Добре, но защо не загубих кръв?
Engine на цс-а използва два различни "модели на сблъсък".
В този случай, горният модел на сблъсък се намира малко над по-ниският, и докато горният модел на сблъсък не прави контакт с земята, тогава играчът няма да губи кръв при падане.
Ако вие използвате +duck долният модел на сблъсък ще падне около 4 unit-a. Интересното е, че това е точният модел на сблъсък, който е използван за +jump командата също, така ако вие duck-нете докато падате и скачате на разстояние от 4 unit-a преди земята, вие никога не докосвате земята за engine-a. Вие трябва да освобождавате +duck бутона (за да преместите мястото за сблъсък отново - нагоре) и да скочите в същия момент, около 0.01 секунди преди вие да докоснете земята и умрее, да направите бъга и да се приземите без да ви е взело кръв.

Запомнете: При JB важно е да направите всичко бързо и точно, и колко fps имате! (Колкото повече - толкова по-добре!)

Следва: Най-ранната техника от вида NFD: EB (Edge Bug)

Как да направим техниката?
На теория просто, но не и на практика!
При EB трябва да направите само едно нещо: Да уцелите един от четирите unit-а, които са до ръба. (Нещо много дървено стана обяснението :bigsmile:)
По друг начин обяснено: Трябва да уцелите мястото, което се намира точно до ръба, но така че да слезете надолу след това (към друг блок/земя)! Не да се целите от грешната страна и да не можете да го направите (навътре в блока)
Има и един начин да се върнете към блок-а след бъга: Когато направите бъга трябва веднага да започнете стрейф към блок-а, и когато стигнете близо: да клекнете!

Изображение за да ви покажа по-точно как се прави EB
Още едно

Имайте в предвид, че сте във въздуха, а не на земята!!!

Next: Slide Bug (SB)
Slide Bug-a е близък до EB. Разликата е, че SB може да се направи без да има ръб наоколо.
За да направите тази техника ви трябва стена по която да можете да се "хлъзнете". Може и да не можете да се изкачвате по стената, но тук важното е стената да "омекоти" удара или по-точно да намали скоростта Ви.
Падате от високо, преди да стигнете до стената започвате стрейф към нея, когато стигнете стената - скоростта ви трябва да се намали и то доста.

Запомнете: Не във всички случаи скоростта се намаля до 0!

Neeeeeext: Wall Bug (WB)
Тази техника се среща най-често при HnS, защото при нормални KZ/други Jump карти е малко...безполезна.
Не знам много за нея на теория, но имам известен опит. Надявам се, че ще разберете важните неща
Техниката действа по много прост начин: Просто ви "приклещва" към стената и вие не можете да мърдате. Ако можете, въпреки че с много малка скорост се получава Wall Bug Surf (WBS - друг бъг, който не смятам за важен, въпреки че има карти на които е полезен)
Когато правите стрейф към нея (примерно стената е отдясно вас - D) натискате и S за да можете по-лесно да се "закачите" за стената.
Ако стената е отпред/отзад вас е добре да редувате по-често (но не прекалено!) A & D. Отново за да се закачите по-лесно за стената.
Wall Bug може да бъде направен на не кой знае колко много от стените! Според това което намерих - Wall Bug може да се прави на всички стени без тези със хоризонтален ъгъл - 0,45,90,135 градуса (каквито са и повечето)!

Следва: Duck Bug (DB)
Ето една техника, която е много близка до EB & JB. Трябва да знаете, че техниката е много трудна за изпълнение! Аз съм я правил само веднъж, но тогава не знаех какво е DB.
Както и да е, продължаваме!
Duck Bug-a по-просто обяснен е ЕВ, но без да има ръб.
Разлика между JB & DB
Разликата между DB & JB е, че при DB вие НЕ се телепортирате нагоре. Просто скоростта ви спада драстично и сте телепортирани, но на същото място.

Как се прави?
За да направите по-лесно бъга ще ви трябва повече хоризонтална скорост.
Имате достатъчна скорост, спускате се към някое кътче земя, клякате и тук идва момента:

Много малко преди да стигнете земята пускате бутона за клякане и се "телепортирате" (с други думи - направили сте бъга успешно).

UPDATES:
+ добавено
- премахнато
п променено

UPDATE 090409:
+ Duck Bug

UPDATE 250509:
+ 2 изображения за EB
Върнете се в началото Go down
 
NFD (No Fall Damage) Guide (UPDATE 250509)
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
cs-underground :: COUNTER-STRIKE :: Уроци-
Идете на: